خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر:

امام موسی کاظم (ع) نماد مقاومت و مبارزه نرم در سخت‌ترین شرایط بود

ملایر-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر گفت: امام موسی کاظم (ع) نماد مقاومت، مظلومیت، عبادت و مبارزه نرم در سخت‌ترین شرایط با دشمنان داخلی و خارجی بود و زمینه را برای توسعه فرهنگ اسلامی فراهم آورد.
کد خبر: ۹۳۲۶۷۸۸
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶

امام موسی کاظم (ع) نماد مقاومت، مظلومیت و مبارزه نرم در سخت‌ترین شرایط بودحجت‌الاسلام حمزه شیرزادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر ضمن تسلیت شهادت امام هفتم شیعیان موسی ابن جعفر(ع) اظهار داشت: امام کاظم (ع) غریبانه و مظلومانه در زندان‌های خلیفه بنی عباس و به دست هارون رشید به شهادت رسید.

وی گفت: شهادت مظلومانه امام کاظم (ع) این پیام را برای ما دارد که خلفای جور تحمل دیدن امام(ع) و قدرت امامت را نداشتند و به این دلیل وجود امام معصوم(ع) را برای خود تهدید می‌دانستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر افزود: خلیفه بنی عباس ریاکارانه با امام(ع) همراهی می‌کردند اما بغض خود را با زندان کردن ایشان نشان دادند و در نهایت ایشان را به شهادت رساندند.

وی تصریح کرد: امام موسی کاظم (ع) نماد مقاومت، مظلومیت، عبادت و مبارزه نرم در سخت‌ترین شرایط با دشمنان داخلی و خارجی بود و زمینه را برای توسعه فرهنگ اسلامی فراهم آورد.

شیرزادی خاطرنشان کرد: ساحت مقدس هشتمین پیشوای شیعیان حضرت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) و تمامی فرزندان آن حضرت، پرورش یافته مکتب آسمانی امام کاظم (ع) هستند.

وی افزود: امام کاظم (ع) به تاریخ آموخت که با دشمنان نباید سازش کرد و در سخت‌ترین شرایط باید استقامت و مقاومت کرد و همواره در انتظار پیروزی و موفقیت بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار